قیمت خودرو‌های داخلی افزایش یافت | رانا پلاس ۶۱۵ میلیون تومان (۶ تیر ۱۴۰۳) تعیین نرخ رشد اجاره‌بها در هجدهمین جلسه شورای‌عالی مسکن درخواست از دولت برای ترمیم احکام حقوقی کارمندان چرا فروش طلای دست‌دوم ممنوع شد؟ | فرصت یک‌ماهه به فروشندگان طلای دست‌دوم برای تغییر رسته شغلی برای اصلاحات اقتصادی از کجا باید شروع کرد؟ دومین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ به بازار سهام می‌آید | چقدر نقدینگی لازم است؟ میوه و صیفی‌جات در بازار امروز تره‌بار مشهد چند؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) | آلو سیاه و زرد ۲۵ هزار تومان افزایش مشتریان سپرده‌های بلندمدت بانکی روند کاهشی قیمت برخی از کالاهای اساسی (۵ تیر ۱۴۰۳) + جزئیات وضعیت واریز سود مرحله سوم سهام عدالت چه زمانی مشخص می‌شود؟ ثبت معاملات در سامانه املاک و مستغلات الزامی شد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیا الان وقت خرید طلاست یا بعد از انتخابات؟ فروش طلای دست دوم به‌صورت رسمی ممنوع شد آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۴ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۹۰ درصد از افرادی که وارد طلافروشی می‌شوند، به دنبال خرید طلای دست دوم هستند ارزان‌ترین موبایل‌های برند‌های مختلف کدام‌اند؟ (۴ تیر ۱۴۰۳) دوربین مداربسته، آرایشگاه زنانه در مشهد را به پلمب کشاند کام سهامداران بالاخره شیرین شد | گزارش وضعیت بازار سهام (۴ تیر ۱۴۰۳) تعیین نرخ بلیت هواپیما بر عهده سازمان هواپیمایی کشوری است هر گرم طلای ۱۸ عیار در مشهد چند؟ (۴ تیر ۱۴۰۳) هزینه نصب و جداسازی کولر گازی در مشهد چقدر است؟ قیمت امروز طلا، دلار، سکه، ارز دیجیتال (۴ تیر ۱۴۰۳) | طلا ۳.۴ میلیون و دلار ۶۰ هزار تومان شد بخش‌نامه جدید بانک مرکزی؛ پرداخت وام اشتغال به هر نفر فقط یک بار قیمت خودرو‌های خارجی و کارکرده در مشهد (۴ تیر ۱۴۰۳) | بنز ۲۰۱۳، هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان
سرخط خبرها

طلافروشی‌های مشهد بالاخره کوتاه آمدند | بازگشایی پس از ۲۲ روز

  • کد خبر: ۲۳۰۸۶۳
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
طلافروشی‌های مشهد بالاخره کوتاه آمدند | بازگشایی پس از ۲۲ روز
رئیس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد از بازگشایی تمامی واحد‌های صنفی طلافروشی در سطح شهر مشهد پس از ۲۲ روز اعتصاب خبر داد.

یوسف تقی زادگان در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: شب گذشته جلسه‌ای با حضور سردار غلامرضا حسن پور، رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور و حضور بیش از هزار نفر از فعالان صنف طلا و جواهر در در حسینیه زرگر‌ها به منظور هم اندیشی برای بازگشایی واحد‌های صنفی طلافروشی برگزار شد. 

وی افزود: در این جلسه از تمامی فعالان این حوزه خواسته شد که امروز واحد‌های صنفی خود را بازگشایی کنند. از آنجا که تعدادی از این واحد‌ها پلمب شده بودند، طلافروشان اعلام کردند تا زمانی که تمامی واحد‌ها فک پلمب نشوند، آن‌ها نیز فعالیت خود را از سر نخواهند گرفت. در ادامه با برنامه ریزی‌های انجام شده، قول فک پلمب تمامی واحد‌های صنفی طلافروشی در سطح شهر مشهد داده شد. 

رئیس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد با اشاره به اینکه صبح امروز در بازدید میدانی در سطح شهر، واحد‌های صنفی طلافروشی در مناطق احمدآباد، راهنمایی، چهارراه خواجه ربیع به صورت نیمه باز بودند، گفت: از همه همکاران خواسته شد تا واحد‌های خود را بازگشایی کرده و سپس با همکاری مسئولان اقدام به فک پلمب واحد‌های پلمب شده، صورت گیرد. 

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز به مرور طلافروشان واحد‌های خود را بازگشایی کردند، خاطرنشان کرد: پس از آن تمای واحد‌های صنفی پلمب شده، فک پلمب شدند. 

تقی زادگان با اشاره به تعداد واحد‌های فک پلمب شده گفت: حدود ۶۰ واحد صنفی طلافروشی در پاساژ مدرس، حدود ۹۰ واحد در پاساژ ارگ و حدود ۶ مغازه در حاشیه خیابان اطراف مدرس پلمب شده بودند که همگی فک پلمب شدند. 

وی با بیان اینکه از آغاز اعتصاب طلافروشان تا امروز ۲۲ روز صنف طلافروشی در مشهد تعطیل بوده است، اظهار کرد: از عصر امروز شرایط برای این صنف به حالت عادی بازگشت. 

رئیس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد تصریح کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده و طبق دستورالعمل ابلاغ شده در تهران مبنی بر معافیت ۶ ماهه طلافروشان از ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت، مقرر شد این موضوع از طریق کمیسیون اقتصادی مجلس و دیوان عدالت اداری در جهت حذف آن پیگیری شود. 

گفتنی است؛ طبق گفته نادر بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش از این از بازگشایی واحد‌های صنفی طلافروشی از اواسط هفته گذشته، پس از اصلاحات انجام شده در حوزه سامانه جامع تجارت در این شهر خبر داده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->